14 d’abril 2007

"I have a dream"

El ser humano: animal racional por excelencia. Nada se le resiste, todo se rinde a su inteligencia. Él piensa, él crea y para superar su fragilidad, su debilidad corporal, un buen día vio nacer bajo el dominio de su débil piel la máquina. La herramienta total que guiada por su mano le ha permitido crear un mundo a su medida. Con ella construye, destruye, transforma lo seco en húmedo, el agua en tierra, las montañas en llanuras, lo verde en gris, lo intransitable en un plácido paseo, pudiendo dejar quieto lo que ayer tenía movimiento...

"I have a dream" and my dream is our future...

Petons!!! Marc.

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

enserio tienes que mandar fotos a concursos, no sé si lo haces pero el del tren por ejemplo podrías mandarlo a el concurso de renfe, el prenio son 6.000 euros, el abc también tiene otro de fotografía y pintura, y el premio son 15.000 euros, yo que tú, sobre todo por originalidad y por el rollo madoz de algunas fotos. por ejemplo chema madoz está de jurado en el concurso de purificación gracía, que también dan bastante pasta. yo que tú probaría. un abrazo

diumenge, d’abril 15, 2007 12:30:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Hola de nou!
Més miro les teves fotos més impressionada estic. No sé si mai posaras en venta les teves fotos, pero si mai et decideixes, n'hi ha un parell que m'agradaria molt tenir ampliades (per posar-les a casa meva quan finalment m'instal.li en algun lloc). O sigui que me les reserves ;) !!!! Per cert la meva aventura canadenca s'acaba finalment el 12 d'agost que arribi a casa per quedar-m'hi, al menys 1 any, fins que decideixi si vull anar a NY o ja instal.lar-me a Catalunya.
Molts petons i fes cas a l'altre comentari, jo estic segura que podries guanyar!!!
petons
Miriam

diumenge, d’abril 15, 2007 11:03:00 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Tota ànima entra a casa per la finestra de l´observació i per la porta del pensament.Viure del somni i pel somni,desfent l´Univers per tornar-lo a remuntar.Aquestes fotos tenen ànima.

dilluns, d’abril 16, 2007 4:42:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home